mootorikaitselüliti

Siia ei postita ostu-müügi kuulutusi!
meremart
külaline

mootorikaitselüliti

Lugemata postitus Postitas meremart »

1 faasilisile mootorile - kas sellest lastakse läbi ainult faas või ka neutraal?
klemme on tal 2+2.
ketas
Korralik postitaja
Korralik postitaja
Postitusi: 202
Liitunud: 11 Mär 2007, 18:28
Asukoht: Saue / Tallinn

Lugemata postitus Postitas ketas »

Millise isendiga on tegemist?
Kalvis
külaline

Lugemata postitus Postitas Kalvis »

Sõltub mootorist.
Vene mootoritel iga faas oma klemmi alla ning kere läheb PE alla. N ei kasutata. Mootoritel üldiselt N polegi vaja, kui just spetsiaalselt on N välja toodud.
meremart
külaline

Lugemata postitus Postitas meremart »

Xpole Z-MS-4/2

üleval klemmid 1 ja 3, all 2 ja 4

kaasasolnud juhendis väga täpselt ära toodud amprite tabel, juhtidest pole poolt sõnagi ...
tcumen
Ehitusspets
Ehitusspets
Postitusi: 393
Liitunud: 16 Juun 2006, 22:12
Asukoht: Läänemaa
On tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas tcumen »

Kalvis kirjutas:Sõltub mootorist.
Vene mootoritel iga faas oma klemmi alla ning kere läheb PE alla. N ei kasutata. Mootoritel üldiselt N polegi vaja, kui just spetsiaalselt on N välja toodud.
Kuule, ÜHE-faasilisest räägitakse ju. :shock:
ketas
Korralik postitaja
Korralik postitaja
Postitusi: 202
Liitunud: 11 Mär 2007, 18:28
Asukoht: Saue / Tallinn

Lugemata postitus Postitas ketas »

Moeller?

Millegipärast ei leia ühtki datasheeti. Mine tea mis alapingevabasti või mis seal sees võib olla, mis neutraali võib vajada. Teine variant on see, et teised klemmid on abikontakti omad.

Küll Kalvis tuleb ja räägib :) Ma räägiks ka, aga kokku puutunud ei ole ja infot ka ei leia.
ketas
Korralik postitaja
Korralik postitaja
Postitusi: 202
Liitunud: 11 Mär 2007, 18:28
Asukoht: Saue / Tallinn

Lugemata postitus Postitas ketas »

Siiski-siiski... näib olevat 2-pooluseline. Ühesõnaga, võib ju ka neutraali läbi lasta.
meremart
külaline

Lugemata postitus Postitas meremart »

tänan vastamast

Moeller jah

kas on ka vahet, kummale poole faasijuht?
so 1 või 3 alla?
Külaline
külaline

Lugemata postitus Postitas Külaline »

Faas sisse-1 mootorile-2
Kalvis
külaline

Lugemata postitus Postitas Kalvis »

Ei pannud tähele, et 1 F mootor. Seal PE kere külge, Faas ja N kas sõltuvalt pöörlemissuunast või vaba valik. 1 F mootoritel peab teinekord teadma veel mis liiki mootor. Mitmetel neist on sõltuvalt liigist tõesti kasutusel rohkem mähiseid (käivitusmähised, eraldi ergutusmähised), kus valesti ühendamine lõpeb mootori siirdumisega igavestele jahimaadele.
Eelmine kommentaar käis 3 F mootorite kohta.
meremart
külaline

Lugemata postitus Postitas meremart »

ergutusmähisega kaevupump

kuidas siis ühendada?
koht selline kuhu ise nädala sees ei satu ja nädalavahetusel ükski elektrik tulla ei taha.
ketas
Korralik postitaja
Korralik postitaja
Postitusi: 202
Liitunud: 11 Mär 2007, 18:28
Asukoht: Saue / Tallinn

Lugemata postitus Postitas ketas »

Ühenda nii, et kogu vool sellest läbi jookseks.

Aga miks ja mille eest sa seda üldse kaitsta tahad? Neil peaks omalgi mingid kaitsmed olema.
meremart
külaline

Re: mootorikaitselüliti

Lugemata postitus Postitas meremart »

kui pikk on ühe mootorikaitselüliti eluiga - kas see on seotud sisse-välja lülituste arvuga?
trebla
Ehituspenskar
Ehituspenskar
Postitusi: 3107
Liitunud: 04 Aug 2009, 00:27
On tänanud: 1 korda
On tänatud: 66 korda

Re: mootorikaitselüliti

Lugemata postitus Postitas trebla »

kindlasti on see seotud sisse-väljalülituste arvuga
Arvan, et suurusjärk on kuskil tuhandetes kordades ikka.

ABB pisikestel liinikaitselülititel on see näiteks 10 000 kuni 30 000 korda sõltuvalt nimivoolust -suuremad vähem.
mootorikaitselülititel võib see isegi vast suurem olla - on ju asja nimi 'manual motor starter' aga võib-olla ka et ei ole suurem.
Aga täpsemat numbrit peaks otsima kuskilt paberitest.

NB! see jutt käis nimikoormusel lülitamise kohta! Maksimaalsel lühise lahutusvõimel ( Icu ) lülitamisel ei pea ükski kaitselüliti üle kolme korra vastu pidama...

Kontaktori eluiga näiteks mõõdetakse miljonites lülituskordades.
kyveltech
Ehitusspets
Ehitusspets
Postitusi: 451
Liitunud: 18 Nov 2011, 21:51
On tänatud: 4 korda

Re: mootorikaitselüliti

Lugemata postitus Postitas kyveltech »

See konkreetne isend on tõesti selline kus läheb mootorikaitsmest läbi nii faas kui ka neutraal. See mootorikatse lüliti tegelikult ei peaks olema On/Off lüliti seal vahel, vaid ta peab ikka täitma oma ülesannet võimaliku tõrke korral. Lülituste arvu tõesti ei oska pakkuda ka peast. Üldiselt ikka nii et kontaktor tehku lülitus ja juhtimine näiteks rõhurelee pealt ja siis täitsa okipoki:-P
Vasta