Tere!
Kasutan juba aastaid Husqvarna 40 saagi kuid ühel hetkel (peale ca tunnist töötamist) see saag lakkas töötamast. Tühikäigul on kõik OK kuid gaasi vajutamisel jääb mulje, nagu oleks küttesegu lahja ning ning pöördeid enam üles ei saa.
Olen puhastanud nii bensiinifiltri, bensiinivooliku, õhufiltri kui ka karburaatori, samuti olen reguleerinud karburaatoris küttesegu – kõik on jäänud tulemuseta. Ka karbutaatori vahetus ei andnud tulemust – ikka ei saa pöördeid üles. Karburaator on silindri küljes kenasti kinni ning ka tihend on korralik.
Küttesegu on samuti õiges vahekorras.
Kui õhufilter eemaldada ning töötaval mootoril vajutada gaasi, siis jääb mulje, nagu osa küttesegu lüüakse karburaatorist õhufiltri poole tagasi.
Kas keegi oskaks anda hüva nõu, kuidas ma saaks oma Husqvarna 40 uuesti normaalselt tööle?
Probleem saega Husqvarna 40
ehitustööriistadega seonduv. Siia ei postita ostu-müügi kuulutusi!
-
- autodidakt
- Postitusi: 12023
- Liitunud: 17 Apr 2009, 23:51
- On tänanud: 378 korda
- On tänatud: 419 korda
Re: Probleem saega Husqvarna 40
Lugemata postitus Postitas Urmas »
Siin foorumis on üks kasutaja "Puravik", kes jagab saagidest. Kirjuta talle PS-le juhuks kui ta ei loe foorumit, äkki aitab nõuga.
NB! Ei võta materiaalset vastutust oma kommentaarides soovitatu kasutamise eest! 

Re: Probleem saega Husqvarna 40
Lugemata postitus Postitas Puravik »
Hundist rääkides.
Natukene arusaamatu on see asi kas sul nö L ehk alumise otsa pöörded alluvad reguleerimisele ning kas need on ühtlased või tahab tühikäik pidevalt seadmist saada? Kui ja siis lisaõhku saab kuskilt!
Kui sul saag ei lähe pöördesse siis on 2 probleemi kütuseseguga,et kas ta saab liiga palju või vähe peale. Selle pead juba tunde järgi ära tundma kui sätid.
Kas su teine karburaator on üldse töökorras?Võib olla sama sugune nagu see mis peal oli
Kui kaburaatoril on piirajakorgid peal siis peab alati variandiga arvestama,et võib olla sul lihtsalt vaja need eemaldada kuna ei lase paika reguleerida. Piiraja korgid pannakse paika tehasest,et hoida tehaseseadistust UUEL SAEL,mis aga ei kehti 10-20 aastat vanale saele kuna iga asi kulub ja mõjutab!
--------------
Väike diagnoosimine oleks see,et pane saag tööle. Las veidi soojeneb tühikäigul ja siis vajuta gaas põhja. Kui sul ta näiteks sureb välja ja küünal on märg siis saab liiga palju peale ja kui kuiv siis liiga vähe. Liiga palju pealesaamine on sellest kui sul näiteks nõelklapp ei pea,membraani/ujuki nõel liiga üleval,membraan deformeerunud,düüsid suuremaks tehtud või siis H kruvi väga vale reguleering. Kõik need eelpooltoodud asjad on ka liiga lahja segu korral valesti.
Üldiselt on ka vahe sees kas sa mängid gaasiga või siis vajutad järsku põhja. Ehk kui mängides saad pöörded ülesse siis on pigem lahja segu probleem. Liiga rikka segu korral ta kas sul sureb välja või siis jääb kuskile nagu "piiraja taha kinni" . Ühesõnaga lahja seguga saad saagi "meelitada" kuid rikkaga mitte.
-------------------
Soovitan sul lihtsalt esmalt vahetada ära väntvõlli tihendid kuna need on alati suuremal või vähemal määral ebatihedad vanematel saagidel. Seejärel vaata üle kõik bensiini ja impulssi(kui on eraldi voolik ) üle ning testi neid survega(max 1 bar) .
Kahjuks pole Husqutega kursis ning sul võib alati piirajasse minekut takistada ka näiteks vigane süütemoodul kui talle on piiraja sisseehitatud. Vananedes kipub piiraja "alla poole" ronima!
Kontrolli ka täitsa elementaarsed asjad üle nagu kas süüteküünal on ikka korralikult kinni,kas gaasi vajutades ka karubraatori gaasihoob läheb põhja ja kas kütuse imipea pole näiteks paagis mingi servataga kinni( ehk saab kütust ainult siis kui saag loksub vms) . Lisaks proovi ka lahtise paagikorgiga,et välistada ummistunud paagituulutust! Ja ärme loomulikult unusta summutit maha võtta ja kolvi olukorda kontrollida kuna "kokku lastud" saagi või muidu kohviks kulunut sa jäädki paika timmima! Kui sul on sael Deko. klapp siis proovi nö seda kruvika vms asjaga pinge all hoida kuna ebatihe klapp võib ka lekitada.
Kordan uuesti et ma pole Husqu eripäradega kursis kuid kui sa vaatad vähemalt need asjad üle mille olen kirja pannud siis 90% sa leiad probleemi.
Natukene arusaamatu on see asi kas sul nö L ehk alumise otsa pöörded alluvad reguleerimisele ning kas need on ühtlased või tahab tühikäik pidevalt seadmist saada? Kui ja siis lisaõhku saab kuskilt!
Kui sul saag ei lähe pöördesse siis on 2 probleemi kütuseseguga,et kas ta saab liiga palju või vähe peale. Selle pead juba tunde järgi ära tundma kui sätid.
Kas su teine karburaator on üldse töökorras?Võib olla sama sugune nagu see mis peal oli

Kui kaburaatoril on piirajakorgid peal siis peab alati variandiga arvestama,et võib olla sul lihtsalt vaja need eemaldada kuna ei lase paika reguleerida. Piiraja korgid pannakse paika tehasest,et hoida tehaseseadistust UUEL SAEL,mis aga ei kehti 10-20 aastat vanale saele kuna iga asi kulub ja mõjutab!
--------------
Väike diagnoosimine oleks see,et pane saag tööle. Las veidi soojeneb tühikäigul ja siis vajuta gaas põhja. Kui sul ta näiteks sureb välja ja küünal on märg siis saab liiga palju peale ja kui kuiv siis liiga vähe. Liiga palju pealesaamine on sellest kui sul näiteks nõelklapp ei pea,membraani/ujuki nõel liiga üleval,membraan deformeerunud,düüsid suuremaks tehtud või siis H kruvi väga vale reguleering. Kõik need eelpooltoodud asjad on ka liiga lahja segu korral valesti.
Üldiselt on ka vahe sees kas sa mängid gaasiga või siis vajutad järsku põhja. Ehk kui mängides saad pöörded ülesse siis on pigem lahja segu probleem. Liiga rikka segu korral ta kas sul sureb välja või siis jääb kuskile nagu "piiraja taha kinni" . Ühesõnaga lahja seguga saad saagi "meelitada" kuid rikkaga mitte.
-------------------
Soovitan sul lihtsalt esmalt vahetada ära väntvõlli tihendid kuna need on alati suuremal või vähemal määral ebatihedad vanematel saagidel. Seejärel vaata üle kõik bensiini ja impulssi(kui on eraldi voolik ) üle ning testi neid survega(max 1 bar) .
Kahjuks pole Husqutega kursis ning sul võib alati piirajasse minekut takistada ka näiteks vigane süütemoodul kui talle on piiraja sisseehitatud. Vananedes kipub piiraja "alla poole" ronima!
Kontrolli ka täitsa elementaarsed asjad üle nagu kas süüteküünal on ikka korralikult kinni,kas gaasi vajutades ka karubraatori gaasihoob läheb põhja ja kas kütuse imipea pole näiteks paagis mingi servataga kinni( ehk saab kütust ainult siis kui saag loksub vms) . Lisaks proovi ka lahtise paagikorgiga,et välistada ummistunud paagituulutust! Ja ärme loomulikult unusta summutit maha võtta ja kolvi olukorda kontrollida kuna "kokku lastud" saagi või muidu kohviks kulunut sa jäädki paika timmima! Kui sul on sael Deko. klapp siis proovi nö seda kruvika vms asjaga pinge all hoida kuna ebatihe klapp võib ka lekitada.
Kordan uuesti et ma pole Husqu eripäradega kursis kuid kui sa vaatad vähemalt need asjad üle mille olen kirja pannud siis 90% sa leiad probleemi.
Väikemootorid(diisel ja bensiin) müük ja pinnasetihendajate remont Tallinnas .
KITO tõsteseadmed www.estmotor.ee
KITO tõsteseadmed www.estmotor.ee
Re: Probleem saega Husqvarna 40
Lugemata postitus Postitas Tarkin »
Tänud nõuannete eest, Puravik!
Proovisin järgi kõik sinu soovitatud nipid kuid paraku saagi ikkagi normaalselt tööle ei saanud. Ilmselt on mul siis tegu selle 10 protsendiga, mida sinu nõuanded ei pruugi katta.
Tõsi, ma ei vahetanud väntvõlli tihendeid aga usun, et praegu see ei oleks ka aidanud.
Samuti ei teinud ma midagi impulsi voolikuga. Kas sa oskaks öelda mis see üldse on? Kust seda otsida? Minu sael seda küll ei paistnud olema.
Aga karburaatori võtsin ühelt teiselt töötavalt Husqvarna 40 saelt, seega see peaks töötama. Samuti proovisin teise sae süütemoodulit.
Muide kui mittetoimiv saag näiteks eemaldatud õhufiltriga tühikäigul töötab ning kui siis vajutada gaasi, siis saag hakkab pööretega "jõnksutama" ja vastu valgust vaadates on näha, et õhufiltri torust pritsib küttesegu välja. S.t. kogu küttesegu ei lähe mitte silindrisse, vaid see lüüakse osaliselt õhufiltri pole välja. Kui panna näiteks käsi äravõetud õhufiltri ava lähedale(ca 5 cm kaugusele) , siis jääb peopesa bensiini/õli seguseks. On see normaalne?
Proovisin järgi kõik sinu soovitatud nipid kuid paraku saagi ikkagi normaalselt tööle ei saanud. Ilmselt on mul siis tegu selle 10 protsendiga, mida sinu nõuanded ei pruugi katta.

Tõsi, ma ei vahetanud väntvõlli tihendeid aga usun, et praegu see ei oleks ka aidanud.
Samuti ei teinud ma midagi impulsi voolikuga. Kas sa oskaks öelda mis see üldse on? Kust seda otsida? Minu sael seda küll ei paistnud olema.
Aga karburaatori võtsin ühelt teiselt töötavalt Husqvarna 40 saelt, seega see peaks töötama. Samuti proovisin teise sae süütemoodulit.
Muide kui mittetoimiv saag näiteks eemaldatud õhufiltriga tühikäigul töötab ning kui siis vajutada gaasi, siis saag hakkab pööretega "jõnksutama" ja vastu valgust vaadates on näha, et õhufiltri torust pritsib küttesegu välja. S.t. kogu küttesegu ei lähe mitte silindrisse, vaid see lüüakse osaliselt õhufiltri pole välja. Kui panna näiteks käsi äravõetud õhufiltri ava lähedale(ca 5 cm kaugusele) , siis jääb peopesa bensiini/õli seguseks. On see normaalne?
Re: Probleem saega Husqvarna 40
Lugemata postitus Postitas Puravik »
Oe. Lihtsalt kui sa väidad,et karburaator iseenesest töötab siis pane saag käima.Keera H kruvi täitsa kinni,eemalda piirja kui sellel on ja seejärel proovi pöördesse ajada.Kui sul tahomeetrit pole siis keera tehase seadistusse H kruvi ja igaks juhuks pool pööret veel lahti.Tarkin kirjutas:Tänud nõuannete eest, Puravik!
Proovisin järgi kõik sinu soovitatud nipid kuid paraku saagi ikkagi normaalselt tööle ei saanud. Ilmselt on mul siis tegu selle 10 protsendiga, mida sinu nõuanded ei pruugi katta.
Tõsi, ma ei vahetanud väntvõlli tihendeid aga usun, et praegu see ei oleks ka aidanud.
Samuti ei teinud ma midagi impulsi voolikuga. Kas sa oskaks öelda mis see üldse on? Kust seda otsida? Minu sael seda küll ei paistnud olema.
Aga karburaatori võtsin ühelt teiselt töötavalt Husqvarna 40 saelt, seega see peaks töötama. Samuti proovisin teise sae süütemoodulit.
Muide kui mittetoimiv saag näiteks eemaldatud õhufiltriga tühikäigul töötab ning kui siis vajutada gaasi, siis saag hakkab pööretega "jõnksutama" ja vastu valgust vaadates on näha, et õhufiltri torust pritsib küttesegu välja. S.t. kogu küttesegu ei lähe mitte silindrisse, vaid see lüüakse osaliselt õhufiltri pole välja. Kui panna näiteks käsi äravõetud õhufiltri ava lähedale(ca 5 cm kaugusele) , siis jääb peopesa bensiini/õli seguseks. On see normaalne?
Kui eelpool nimetatud asi ei aita siis viga ikka ebatihedas karteris või sisselaseks või kütusevarustuses!
Kas sa tegid survetesti ära või mitte? Siis saab edasi rääkida.
Väikemootorid(diisel ja bensiin) müük ja pinnasetihendajate remont Tallinnas .
KITO tõsteseadmed www.estmotor.ee
KITO tõsteseadmed www.estmotor.ee
Hüppa
- Ehitusfoorum
- ↳ Üldfoorum
- ↳ Ahjud, kaminad, korstnad
- ↳ Aiad, väravad
- ↳ Aknad, uksed
- ↳ Betoon ja betoonitooted
- ↳ Ehitustööriistad
- ↳ Ehitusmaterjalid
- ↳ Elekter, elektriseadmed
- ↳ Energiamärgis ja energiaaudit
- ↳ Fassaadide arutelu
- ↳ Katused, laed
- ↳ Hüdroisolatsioon
- ↳ Kaevud
- ↳ Konstruktsioonid, seinad
- ↳ Küttesüsteemid
- ↳ Palkmajad
- ↳ Projekteerimine, projektid
- ↳ Põrandad
- ↳ Puit ja puidutooted
- ↳ Restaureerimine
- ↳ Seadusandlus
- ↳ Soojustus, isolatsioon
- ↳ Saunad, dussiruumid, vannitoad, sanitaartehnika
- ↳ Siseviimistlus, värvid, plaatimistööd
- ↳ Ventilatsioon
- ↳ Veevarustus, kanalisatsioon, käimlad
- ↳ Vundamendid
- ↳ Naljanurk
- ↳ Arhiiv
- Ärifoorumid
- ↳ Otsin tööd
- ↳ Pakun tööd
- ↳ Ostu-müügifoorum
- ↳ Annan/võtan rendile
- ↳ Hinnapäring