vuuk kirjutas: ...jälle nagu kriibib hinge miski.
Mul on olnud palju olukordi, kus tulles kliendile vastu, kuna ehitusmaterjalide kauplus tee ääres, ostnud mõõda minnes ka materjalid ära. Kliendile olnuks, see lisa sõidu ja ajaakulu. Minul põhimõtteliselt nagu lisa sõidukulu ei oleks. Aga... selline koht nagu Laagri Ehitusmarket (endine)Tallinna külje all... Sisepõikamine pool kilomeetrit, et linna poole edasi sõita, peab vähemalt kilomeetri jagu Pärnu mnt pidi tagasi sõima. Nii et 0,5+0,5+1+1=3km. Liikluskorraldus paljudes kohtades ju nii. Teed ühes kuus 20 niisugust pikemat või lühemat läbipõiget ja nii need kilomeetrid kogunevad. Pidanuks aga nende pisiasjade pärast klient ise sõitma oma autoga, spetsiaalselt. Koguneks temal kilomeetreid ehk 10 korda rohkem. Järelikult klient on sellest kõvasti kasu saanud.
Lisaks, ostan oma isikliku raha eest kaubad välja.
Mis su hinge siis kriibib? Nagu ma asjast aru saan, oled sa FIE või siis väikeettevõtja. Polegi midagi lihtsamat, kui et esitad kliendile objekti kohta ilusti lahti kirjutatud pakkumise koos materjalide kulu, hindade, transpordi ja töötasu osas. Hiljem ise vaatad, kas teed oma autoga sinna Laagri kauplusse 20 otsa või vaid 1 otsa.
Kui sa aga tahad teha tööd mustalt ja oma elu hästi keeruliseks teha, siis muidugi... kõike võib ka nii seletada, et tulid kliendile vastu, heategija...
Neile aga, kes soovivad avada oma fie või firma kodulehekülje, katsuge hoiduda sellistest lapselikest tempudest, et kirjutate sinna peibutuseks: a la oman kõrgelt haritud tööjõudu. Kui aga klient soovib lähemalt sellise imelise tööjõuga tutvuda, siis muudetakse ruttu oma kodulelekülg ja jälle puhtam, parem ja kuivem tunne...
Ei jäta just usaldusväärset muljet.