karkassi alumise vöö puit

Külaline
külaline

Re: karkassi alumise vöö puit

Lugemata postitus Postitas Külaline » 12 Juun 2018, 17:34

Kui ma prooviksin nüüd enda jaoks kokkuvõtte teha siis kas olen õigel teel? Ehk siis sinna sõlme ei pea panema immitatud puitu kui on korralikult isoleeritud betoon puidust, et saada õhutihedaks, siis sbs materjal nii hästi ei sobi? Kuna sbs on olemas siis kas võiks midagi panna sbs ja puidu vahele, või on see ülepingutamine.
Lauri

ifffff
Ehitusveteran
Ehitusveteran
Postitusi: 1073
Liitunud: 31 Okt 2006, 00:18
On tänanud: 3 korda
On tänatud: 24 korda

Re: karkassi alumise vöö puit

Lugemata postitus Postitas ifffff » 12 Juun 2018, 19:57

No see betoon peab ikka olema päris viltu valatud ja alumise vöö materjal olema tõsine propeller, kui selle sõlme õhupidavus teemaks tuleb.
CNC freesimistööd. Ketirattad krossimootorratastele
http://www.vigurpuit.ee

Külaline
külaline

Re: karkassi alumise vöö puit

Lugemata postitus Postitas Külaline » 12 Juun 2018, 21:31

Külaline kirjutas:
12 Juun 2018, 17:34
Kuna sbs on olemas siis kas võiks midagi panna sbs ja puidu vahele, või on see ülepingutamine.
Lauri
Kui tahtmine midagi panna, siis täiesti juhuslik uitmõte- iseliimuv uksetihend? Neid on erinevates paksustes. Mõni targem võiks seletada, mis juhtub sellises mittetraditsioonilises kohas uksetihendiga, mis on lapikuks surutud? Tihendi keskkond oleks nagu selline, et seal ei tohiks sellele liiga teha ei UV ega ilmastik. Kui tihti vahetavad siinse foorumi lugejad oma ustel-akendel tihendeid? Ma ei mõtle vahetuse põhjusena tihendi kasutuskõlbmatuks muutumist kassi poolt küünte teritamise tagajärjel. ;)

Urmas

Külaline
külaline

Re: karkassi alumise vöö puit

Lugemata postitus Postitas Külaline » 13 Juun 2018, 08:04

Tere. No ei maksa üle mõelda. Selliste kohtade jaoks on ammu leiutatud isepaisuv tihend. Ja seda on erinevates paksustes ja mõõtudes. Lugupidamisega. Alar Piirfeld

Vasta