1. leht 1-st

Kes peab dokumendid sisestama Ehitisregistrisse?

Postitatud: 07 Veebr 2018, 23:24
Postitas janis71
Tere! Soovin teada, kes peab kandma dokumendid Ehitisregistrisse, kas ehitusjärelvalve spetsialist või kinnisvara omanik ise? Kelle kohustus see on? Saan aru, et omaniku huvides on see, et andmed sinna saaksid, kuid valla ametnik ei soovi üldse koostööd teha, sest dokumendid on esitatud valda ja saaks kasutusloa välja anda, kuid nõutakse ikkagi varem esitatud dokumentide digitaalset taasesitamist, mis on Ehtisregistrisse üles laadimist.

Re: Kes peab dokumendid sisestama Ehitisregistrisse?

Postitatud: 08 Veebr 2018, 09:43
Postitas cc333
Eks see sisestab, kelle huvi on asjad korda saada. Kasutusloa asjus on kaks varianti. Palgata spetsialist, kes kasutuslubadega tegeleb ning tema ülesandeks on dokumendid EHRi laadida. Kui ise asju ajad, siis tuleb dokumendid ise üles laadida.

Re: Kes peab dokumendid sisestama Ehitisregistrisse?

Postitatud: 02 Okt 2018, 14:18
Postitas Preili
Ehitusloa taotlust, ehitusteatist, kasutusloa taotlust, kasutusteatist ja nendega juurde kuuluvad lisa dokumendid (ehitusprojekt, mõõdistusprojekt, ülevaatuse aktid jms) võib esitada Ehitisregistrisse ükskõik kes (omanik, projekteerija, arhitekt, sugulane, tuttav jne). Kui taotlust või teatist ei esita omanik ise, siis kaasab menetleja ise omaniku (edastab teate ja annab arvamuse avaldamiseks kuni 10 päeva).
Kasutusloa taotluse või kasutusteatise juurde esitatavate lisadokumentide nimekirja leiate siit: https://www.tallinn.ee/est/ehitus/Ehiti ... -taotlus-2